Turkish (Turkiye)English

IDO


1. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası nedir, nasıl satın alınır?

Türkiye sınırları içerisinde yapacağınız seyahatlerinizde karşılaşacabileceğiniz risklere karşı sizleri güvence altına almak amacıyla oluşturulan ve İDO müşterileri için Unico Sigorta tarafından özel olarak hazırlanmış olan yurtiçi seyahat sigortası ürünüdür.
Bu poliçeye, seyahatini sadece İDO Dış Hat Hızlı Feribot ve Dış Hat Deniz Otobüsü seferleri ile gerçekleştirmek üzere www.ido.com.tr adresinden bilet satın alıp, beraberinde de bu seyahat sigortasını satın almayı kabul eden kişiler satın alabilir. Bunun için seyahat bileti alırken “Seyahat sigortası yaptırmak istiyorum” seçeneğini işaretlemeniz ve gerekli bilgileri doldurmanız yeterli olacaktır.
Seyahat Sigortasını almanız durumunda poliçeniz size SMS ile gönderilecektir. Eğer ulaşmadıysa ya da tekrar poliçenizi basmak istiyorsanız, www.unicosigorta.com.tr adresinde yer alan Unico Sigorta Online İşlem Merkezi’nden poliçenizi tekrar görüntüleyip basabilirsiniz. Seyahat ederken poliçenizi yanınızda taşımanıza gerek yoktur. Size SMS ile gönderilmiş olan poliçe numaranız yeterli olacaktır.

2. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortasını kimler satın alabilir?

Asgari 5,5 yaş üzeri olup Türkiye Cumhuriyeti sınırlarında ikamet eden kişiler sigortalanabilir. Sigorta teminatı, sadece poliçede belirtilen kişiler için geçerli olup, bunun dışındaki kişiler teminatlardan yararlanamaz. Poliçe başka bir kişiye devredilemez.

3. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortasının kapsamı nedir?

Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerli olan bu sigorta sigortalının isteğine bağlı olarak 1-15 gün arasında tercih edilebilir. Daha uzun seyahatlerde ise maksimum teminat süresi 15 gündür.
Teminatlar ve limitler aşağıda yer almaktadır.

Teminatlar (Kişi Başı)

Teminat Limiti (Kişi Başı)

Kaza Sonucu Ölüm

15.000 TL

Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık

15.000 TL

Kaza/Hastalık Sonucu Tedavi

5.000 TL

Acil Tıbbi Nakil

10.000 TL

Cenaze Nakli

5.000 TL

Aile Yakını Transferi

2.000 TL

Seyahatin Yarıda Kesilmesi

250 TL

Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık

Acil Tıbbi Nakil Teminatı Kapsamında Geçerlidir.

Ambulans Hizmeti

Tedavi Sonrası İkametgaha Dönüş

Acil Mesajların İletilmesi


Kapsam, teminatlar ve limitleri, teminat dışı hâller vb. detaylı bilgiler için Poliçe Özel Şartları, Bilgilendirme Formu, Seyahat Sağlık Sigortası ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları’nı okuyunuz.

Poliçe Özel ve Genel Şartlarına İDO websitesinde yer alan Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası sayfalarından ulaşabilirsiniz.

4. Seyahat sigortası teminatı ne zaman başlar hangi durumda sona erer?


Sigorta teminatı poliçede yer alan başlangıç tarihinde sigortalının seyahat ettiği dış hat IDO seferinin gerçekleştiği gemiden ayrılmasıyla başlar. Aşağıdaki durumların herhangi birinin gerçekleşmesi halinde ise sigorta teminatı sona erer:
- Sigortalının seyahatinin sona ermesi durumunda.
- Sigortalının ölümü halinde.
- Poliçe üzerinde yazılı bulunan sigorta dönemi bitiş tarihinde.
- Sigortalının ikamet adresine dönüş yapması durumunda.

5. Seyahat sigortası ile ilgili soru ve sorunlarda hangi durumda nereyle iletişime geçmek gerekir?

Poliçeniz kapsamındaki Tazminat ve Provizyon işlemleriniz için 7/24 Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve  Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularla ilgili 0850 222 28 00 numaralı telefondan Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bilgi alabilirsiniz.

6. Tazminat talebim olması durumunda nasıl hareket etmeliyim?

Seyahat sigortanızla kapsam altına alınmış herhangi bir risk gerçekleştikten sonra tazminat talebi için Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan arayarak ihbarda bulunmanız gerekmektedir.

Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularda ise 0850 222 28 00 numaralı telefondan Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’den bilgi alabilirsiniz.

Acil tıbbi nakil teminatının kullanılabilmesi için ise Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan aranması ve onay alınması gerekmektedir.

7. Tazminat talebinde bulunmak için, hangi evrakları göndermeliyim?

Tazminat talebinde bulunmak için gerekli evraklar için Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan arayarak bilgi alabilirsiniz.

8. Tazminat dosyamın son durumu hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan arayarak dosyanızın güncel durumunu öğrenebilirsiniz.

Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularda ise 0850 222 28 00 Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşıp bilgi alabilirsiniz.


Ödül

Online İşlemler