Bilet Değişiklik ve İade Talebi
• İnternet aracılığıyla, mobil uygulama kanalıyla ve 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan biletler, ister basılı ister internet ortamında olsun, mobil uygulama hariç tüm satış kanallarından değiştirilebilir veya iptal edilebilir.
• Gişe ve acenteden kredi kartı ile veya nakit alınan biletlerin değişiklik veya iptali ancak gişe ve acente üzerinden yapılabilir. Metro acentelerinden alınan İDO biletlerinin iptal ve iade, değişikliği ise aynı metro acentesinden yapılır.
• Bilet değişiklik ve iade koşullarına göre, değişiklik ve iade taleplerinde yapılacak kesinti (cayma tazminatı), hizmet bedeli düşüldükten sonra KDV dahil toplam tutar üzerinden hesaplanır.
• Bilet değişiklik ve iade koşulları bilet sınıflarına göre değişiklik gösterir, Satış Kanalına göre farklılık gösteren hizmet bedelinin iadesi yapılmaz. (Hizmet bedeli düşüldükten sonra kalan tutar iade edilir.)