Hizmetlerimiz
Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası İDO İstanbul Deniz Otobüsü San. ve Tic. A.Ş. misafirleri için özel olarak Zurich Sigorta AŞ tarafından sunulmaktadır. Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası, yurt içinde yapacağınız seyahatlerinizde karşılaşabileceğiniz riskleri güvence altına alır.
Tüm dünyada 200’den fazla ülkede 60 bin çalışanı ile sigorta ürün ve hizmetleri sunan Zurich Sigorta Grubu 1872’de kurulmuş olup genel merkezi Zürih, İsviçre’de bulunmaktadır. Zurich Sigorta Grubu Türkiye’de 2008 yılından bu yana hizmet vermektedir. Zurich Sigorta AŞ yaklaşık 600 banka şubesi, 500'den fazla acente ve broker aracılığı ile bireysel ve kurumsal müşterilerine Yangın, Kaza, Sağlık, Oto, Mühendislik ve Nakliyat gibi alanlarda sigorta ürün ve hizmetleri sunmaktadır.
Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası, yurt içi seyahatleriniz boyunca acil sağlık masraflarınızda size güvence sunar ve seyahat destek hizmetleri ile acil durumlarda yanınızda olur. Ayrıca seyahatiniz boyunca karşılaşabileceğiniz kaza sonucu sakatlık veya yaşam kaybı durumlarında tazminat öder.
Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’nın teminatları ve limitleri aşağıdaki gibidir:
Teminat Tipi | Teminatlar (Kişi Başı) | Teminat Limitleri (Kişi Başı) |
SEYAHAT SAĞLIK TEMİNATLARI | Kaza/Hastalık Sonucu Tedavi | 10.000 TL |
Acil Tıbbı Nakil | 20.000 TL | |
Cenaze Nakli | 10.000 TL | |
Aile Yakını Transferi | 4.000 TL | |
Seyahatin Yarıda Kesilmesi | 500 TL | |
FERDİ KAZA TEMİNATLARI | Kaza Sonucu Yaşam Kaybı | 30.000 TL |
Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık | 30.000 TL | |
SEYAHAT DESTEK HİZMETLERİ | Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık | Acil Tıbbi Nakil Teminatı Kapsamında Geçerlidir. |
Ambulans Hizmeti | ||
Tedavi Sonrası İkametgâha Dönüş | ||
Acil Mesajların İletilmesi |
Seyahatini sadece İDO Dış Hat Hızlı Feribot ve Dış Hat Deniz Otobüsü seferleri ile gerçekleştirmek üzere İDO web sitesi ve mobil uygulamasından bilet satın alıp, bileti ile birlikte bu seyahat sigortasını satın almayı kabul eden kişiler Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’na sahip olabilir.
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşayan ve 5 yaş ve üzeri olan kişiler Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’ndan faydalanabilir. Poliçede belirtilen teminatlar yalnızca sigortalı için geçerlidir. Poliçe başkasına devredilemez.
Sigorta teminatları ve sigortacının sorumluluğunun başlaması için, sigortalının poliçe üzerinde belirlenen primin tamamını ödemiş olması gerekir. Sigortalı primin tamamını ödediyse, Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’nın teminatları, sigortalının dış hat İDO feribotuna binmesi ile başlar.
Aşağıdaki durumlardan birinin gerçekleşmesi halinde teminatlar son bulur:
- Sigortalının seyahatinin sona ermesinde,
- Sigortalının ölümü halinde,
- Poliçe üzerinde yazılı bulunan sigorta dönemi bitiş tarihinde,
- Sigortalının talebi ile poliçe iptal edildiği anda.
Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası hakkında daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki linklerden Bilgilendirme Formu, Poliçe Özel Şartları, Kişisel Verilerin İşlemesine İlişkin Aydınlatma Metni, Ticari İleti İzni, Seyahat Sağlık Sigortası ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartlarını görüntüleyerek okuyabilirsiniz.
- Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’na İlişkin Bilgilendirme Formu
- Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası Poliçe Özel Şartları
- Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun Çerçevesinde Ticari İleti İzni
- Seyahat Sağlık Sigortası Genel Şartları
- Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları
Tazminat Talep Edeceğim, Ne Yapmalıyım?
Tüm tazminat taleplerinizi Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak yapabilirsiniz.
Tazminat talepleriniz seyahat sağlık teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşmak için 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayınız.
- Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 3, 2’i tuşlayınız.
- Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisi dosyanızı açacak ve size bir dosya takip numarası verecektir. Bu dosya takip numarasına daha sonra dosyanızın durumunu takip etmek için ihtiyacınız olacaktır. Bu nedenle bu numarayı bir yere kaydettiğinizden emin olunuz.
- Tazminatınızın değerlendirilebilmesi için sizden tazminat talebinize göre farklılık gösterebilecek bilgi ve belgeler istenecektir. Bu belgelerin asıllarını müşteri hizmetleri temsilcisinin size dosyanızı açarken vereceği adrese iletiniz.
- Tazminat talepleriniz, sizden istenen bilgi ve belgelerin tamamlanmasıyla birlikte poliçe limitleriniz dâhilinde en kısa sürede sonuçlandırılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.
Tazminat talepleriniz ferdi kaza teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayarak, karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 1’i tuşlayınız. Bu şekilde müşteri hizmetleri temsilcisine bağlandıktan sonra süreciniz yukarıda tarif edilen şekilde devam edecektir.
Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri aracılığıyla yaptığınız tazminat talepleri;
- Seyahat sağlık teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 3, 2 tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisine size önceden verilmiş olan dosya numarasını söyleyerek dosyanızın güncel durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
- Ferdi kaza teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 2’yi tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisinden dosyanızın güncel durumunu öğrenebilirsiniz.
Acil Durumlarda Ne Yapmalıyım?
Yurtiçi seyahatinizde karşılaşabileceğiniz tıbbi nakil, aile yakını transferi ve ambulans hizmeti gibi acil desteğe ihtiyaç duyduğunuz durumlarda 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 0 ve 2’yi tuşlayarak müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz.
Diğer Taleplerim İçin Ne Yapmalıyım?
Seyahatinize gitmediğiniz veya gidemediğiniz durumlarda, poliçe başlangıç tarihinden en geç 24 saat önce Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Detaylı iptal koşulları hakkında daha fazla bilgi edinmek için poliçenizi inceleyebilirsiniz.
Zurich Yurt İçi Seyahat Sigortası ile ilgili diğer tüm soru ve talepleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerinden Zurich Sigorta AŞ’ye ulaşabilirsiniz.
ZURICH SİGORTA AŞ İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13. PK: 34485. Sarıyer / İSTANBUL
Tel: 0850 250 75 00
Faks: 0212 292 87 61
Web: https://www.zurichsigorta.com.tr
E-posta: info@zurich.com