İDO'da Biletler Şimdi 6 Taksit!

Önemli Bilgiler

İDO tarafından biletli hat seferinizin saat değişikliği yapılması durumunda

İDO tarafından sefer saati değiştirilen yolcularımız çağrı merkezinden kesintisiz iptal ya da sefer saat değişikliği yapabilirler. İDO tarafından seferin değiştirildiğine dair size sms ulaştıktan sonra Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.

İDO tarafından biletli hat seferinizin iptal edilmesi durumunda

İster basılı ister internet ortamında olsun her tür bilet için ücret farkı ödemeden değişiklik yapabilirsiniz. Dilerseniz biletinizi iptal edip kesintisiz iade alabilirsiniz.

Bilet değişikliği yapmak isterseniz, sefer iptalinden sonra 72 saat içerisinde değişikliği yapmanız gereklidir. 72 saat içerisinde işlem yapmamanız durumunda biletiniz otomatik olarak iptal edilerek kesintisiz olarak ücret kredi kartınıza iade edilecektir. (Bu işlem internetten, mobil uygulama kanalıyla veya 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın aldığınız biletler için geçerlidir.)

Biletinizi ido.com.tr , mobil uygulama ya da 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın aldıysanız biletin değişikliği için:

https://www.ido.com.tr/bilet-degisikligi sayfasından ya da 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden işleminizi yapabilirsiniz.

Biletinizi ido.com.tr , mobil uygulama ya da 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın aldıysanız biletin iptali için:

https://www.ido.com.tr/bilet-iptalisayfasından ya da 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden işleminizi yapabilirsiniz.

Gişe ve acente aracılığıyla nakit veya kredi kartı ile satın alınan biletlerin, sefer iptal durumunda iadesi için 1 ay içerisinde, değişiklik için ise 7 gün içerisinde herhangi bir gişe ve acenteye başvurulması gerekir.

Önemli Uyarı:

Eğer gidiş-dönüş bilet satın alındıysanız, gidiş seferiniz İDO tarafından iptal edildiyse , dönüş seferiniz iptal olmaz. Bu durumda dönüş seferinizdeki biletinizde değişiklik yapmak ya da iptal etmek isterseniz:

●ido.com.tr ,

●0850 222 44 36 Çağrı Merkezini arayarak,

info@ido.com.tr adresine talebinizi ileterek işleminizi yapabilirsiniz.